Wij zijn er even tussenuit van maandag 29 juni t.e.m. zondag 19 juli 2020.

0

Klik op het winkelmandje

Bestelling en levering

Alle producten worden uit eigen voorraad geleverd.
De bestellingen worden voornamelijk verstuurd met DPD, PostNL en GLS.

Op dit moment wordt er enkel geleverd in België. Bestel je een product en ben je afkomstig uit een ander Europees land, dan is het van belang dat je weet dat de producten afgehaald dienen te worden bij ons ter plaatse (dit wordt ook aangegeven in de bestelprocedure).

De verzendkost is steeds 6 euro, tenzij je een product toevoegt met gratis verzending (waardoor al de verzendkosten wegvallen).
(Volgens de wet zijn we verplicht om ook op verzendkosten BTW aan te rekenen, wat in dit geval een totale verzendkost van 7,26 EUR incl BTW teweeg brengt.)

Bestellingen die voor 14 uur betaald zijn (en waar we een bevestiging van de betaaldienst hebben) en op voorraad liggen, worden dezelfde werkdag nog verzonden (hiervoor dienen ook alle gegevens correct ingevuld te zijn door de klant).
Over het algemeen wordt je bestelling dan de volgende werkdag geleverd, let op: dit is een indicatie, geen garantie.
Als een besteld product niet of niet voldoende voorradig is, is de levertijd gemiddeld 8 á 10 dagen.

Loopt er toch iets verkeerd, dan brengen we je zo snel mogelijk op de hoogte. We doen er alles aan om je product(en) zo snel mogelijk bij jou te krijgen.
Je bestelling is compleet en de overeenkomst tussen ons is definitief zodra we je bestelling bevestigen per mail en zodra we voor je betalingstransactie met krediet- of debetkaarten de goedkeuring door de uitgever van de kaart ontvangen hebben.

Bestelproces
STAP 1: Bekijk de webshop > Voeg artikelen toe aan je winkelmandje > Bekijk je winkelmandje
STAP 2: Kies voor verzenden of ophalen. Vul je klantgegevens in
STAP 3: Bekijk je verzendwijze (gratis verzending/ophaling of een verzendkost)
STAP 4: Kies je betalingswijze (Bancontact, Creditcard,...)
STAP 5: Bestelling nakijken
STAP 6: Ga over tot de bestelling met betaalverplichting

Bestelling wijzigen
Wijzigingen kunnen uitgevoerd worden zolang de bestelling nog niet verwerkt is door ons (bestelling met kenmerk "DraftOrder").
Heb je reeds een mailtje ontvangen met "FinalOrder" als kenmerk, dan kan je bestelling niet meer gewijzigd worden.

Track&Trace
Alle leveringen worden in principe voorzien van een Track&Trace.

Afhalen
Online bestellingen kunnen steeds afgehaald worden.

Knektin beschikt echter niet over een showroom/fysieke winkel. Je moet voor deze optie gekozen hebben tijdens de bestelprocedure. Het pakket zal dan voor je klaargemaakt worden binnen de vooropgestelde periode.

Meer weten of heb je een klacht?
Neem contact met ons op en we helpen je graag verder. Contactgegevens kan je terugvinden op de contact pagina.

Pakket beschadigd of vermist?
Contacteer ons zo snel mogelijk en voorzie de volgende informatie indien mogelijk:

  • Klachtomschrijving
  • Aankoopbewijs/factuur
  • Productnaam
  • Serienummer
  • Trackingcode van de zending
  • Foto’s van de buitenverpakking en de dikte van het karton
  • Foto’s van de binnenzijde van de verpakking en eventueel opvulmateriaal
  • Foto’s van de daadwerkelijke schade aan het product

Koop je een nieuw elektronisch apparaat bij ons?
Laat je gelijkaardig elektro-toestel bij ons achter.