0

Klik op het winkelmandje

Bestelling en levering

De bestellingen worden voornamelijk verstuurd met GLS, PostNL en DPD.
Op dit moment wordt er enkel geleverd in België. Het is echter wel zo dat mensen uit alle Europese landen bij ons kunnen bestellen, dit is immers verplicht door de wet. Bestel je een product en ben je afkomstig uit een ander Europees land, dan is het van belang dat je weet dat de producten afgehaald dienen te worden bij ons ter plaatse (dit wordt ook aangegeven in de bestelprocedure).

Verzending binnen België is gratis vanaf 85 euro incl BTW.
Voor bestellingen met een lager bedrag wordt er een verzendkost van 10 euro aangerekend.
(Volgens de wet zijn we verplicht om ook op verzendkosten BTW aan te rekenen, wat in dit geval een totale verzendkost van 12,10 EUR incl BTW teweeg brengt.)

Bestellingen die voor 14 uur betaald zijn (en waar we een bevestiging van de betaaldienst hebben) en op voorraad liggen, worden dezelfde werkdag nog verzonden (hiervoor dienen ook alle gegevens correct ingevuld te zijn door de klant).
Over het algemeen wordt je bestelling dan de volgende werkdag geleverd, let op: dit is een indicatie, geen garantie.
Als een besteld product niet of niet voldoende voorradig is, is de levertijd gemiddeld 8 á 10 dagen.

Loopt er toch iets verkeerd, dan brengen we je zo snel mogelijk op de hoogte. We doen er alles aan om je product(en) zo snel mogelijk bij jou te krijgen.
Je bestelling is compleet en de overeenkomst tussen ons is definitief zodra we je bestelling bevestigen per mail en zodra we voor je betalingstransactie met krediet- of debetkaarten de goedkeuring door de uitgever van de kaart ontvangen hebben.

Bestelproces
STAP 1: Bekijk de webshop > Voeg artikelen toe aan je winkelmandje > Bekijk je winkelmandje
STAP 2: Vul je klantgegevens in
STAP 3: Bekijk je verzendwijze (gratis verzending of een verzendkost)
STAP 4: Kies je betalingswijze (Bancontact, Creditcard,...)
STAP 5: Bestelling nakijken
STAP 6: Ga over tot de bestelling met betaalverplichting

Bestelling wijzigen
Wijzigingen kunnen uitgevoerd worden zolang de bestelling nog niet verwerkt is door ons (bestelling met kenmerk "DraftOrder").
Heb je reeds een mailtje ontvangen met "FinalOrder" als kenmerk, dan kan je bestelling niet meer gewijzigd worden.

Afhalen
KNEKTIN beschikt niet over een showroom/fysieke winkel, bestellingen kunnen dan ook niet afgehaald worden.

Meer weten of heb je een klacht?
Neem contact met ons op en we helpen je graag verder. Contactgegevens kan je terugvinden op de contact pagina.

 

Bestellen van Packs 

(pakket netwerkbekabeling, draadloos netwerk, netwerkapparatuur)
Al onze pakketten bestaan uit premium producten van Schrack Technik en Ubiquiti Networks.

De verschillende producten in deze pakketten zijn bijna altijd voorradig, o.m. doordat de Schrack Technik producten rechtstreeks vanuit de fabriek worden geleverd aan de eindklant. Schrack Technik heeft steeds +/- 5000 producten op voorraad in hun lokaal magazijn.  Daarnaast is er een grote voorraad van Ubiquiti UniFi producten zodat deze onmiddellijk geleverd kunnen worden.

Bestellingen die voor 14 uur betaald zijn (en waar we een bevestiging van de betaaldienst van hebben) en op voorraad liggen, worden dezelfde werkdag nog verzonden (hiervoor dienen ook alle gegevens correct ingevuld te zijn door de klant).
Over het algemeen wordt je volledige bestelling dan de volgende werkdag geleverd, let op: dit is een indicatie, geen garantie.
Als een besteld product niet of niet voldoende voorradig is, is de levertijd gemiddeld 8 á 10 dagen.

Loopt er toch iets verkeerd, dan brengen we je zo snel mogelijk op de hoogte. We doen er alles aan om je product(en) zo snel mogelijk bij jou te krijgen.
Je bestelling is compleet en de overeenkomst tussen ons is definitief zodra we je bestelling bevestigen per mail en zodra we voor je betalingstransactie met krediet- of debetkaarten de goedkeuring door de uitgever van de kaart ontvangen hebben.

Indien er vragen zijn omtrent je bestelling moet er steeds contact opgenomen worden met KNEKTIN!

Deellevering
De packs zullen in meerdere delen (Schrack Technik en Ubiquiti Networks) en op dezelfde dag toekomen, als alle producten op voorraad zijn!
Er worden geen extra kosten aangerekend voor deze deellevering.

Track&Trace
Voor het Ubiquiti materiaal wordt er steeds een Track&Trace verstuurd.
Doordat de andere producten rechtstreeks van de fabrikant geleverd worden is het niet altijd mogelijk om een Track&Trace te geven.

Bestellen van exclusive packs en extra's bovenop premium packs
Indien de consument interesse heeft in een project, ook wel exclusive pack genoemd, kan er gebruik gemaakt worden van het contactformulier om ons hiervan op de hoogte te brengen. Bij een premium pack wordt je door ons gecontacteerd o.m. voor het bespreken van de eventuele extra benodigde goederen en/of diensten, dit is immers een onderdeel van de premium uitvoering. Na een succesvolle analyse van je omgeving zullen wij een offerte opmaken en zal je nadien hiervan op de hoogte gebracht worden. Na goedkeuring van de offerte dien je een getekend exemplaar terug te sturen naar ons, hiermee geef je o.m. aan dat je akkoord bent met onze algemene voorwaarden. Eénmaal we deze getekende versie hebben ontvangen kunnen we overgaan tot de bestelling van de goederen en/of het inplannen van de dienst.